Aktualności i wydarzenia

Nasz Mistrz - Alan Czyż

dodano: 2015-09-18

Alan Czyż, 9 letni mieszkaniec Puszczykowa, uczeń klasy IIIA Szkoły Podstawowej nr1 w Puszczykowie startujący drugi sezon w wyścigach kartingowych serii Rok Cap Poland na torach w całej Polsce. W najmłodszej kategorii, dzieci do lat 10- BABY ROK, stając wielokrotnie na najwyższym stopniu podium zdobył tytuł:
Mistrza Polski - w Mistrzostwach Polski MŁODZIK Współzawodnictwo Dzieci i Młodzieży
I Vice Mistrz Polski - w International Poland Championship Kartingowe Mistrzosta Polski
I Vice Mistrz Polski w Pucharze ROK CUP POLAND

Gratulacje dla Mistrza i Jego Rodziców

Ewa Budzyńska

 

 

Zmiany w prawie oświatowym

dodano: 2015-09-01

1 września 2015 r. w prawie oświatowym wprowadzono wiele zmian.

Ma to wpływ na treść Statutu Szkoły.

Rada Pedagogiczna Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Puszczykowie zatwierdziła te zmiany w formie uchwały na posiedzeniu 28 sierpnia 2015 r.

W tej chwili trwają prace komputerowego wprowadzania tych zmian do dokumentów prawa szkolnego czyli do Statutu Szkoły.

Zanim zostanie zamieszczony na stronie, przekazuję najważniejsze zmiany, które dotyczą oceniania.

Najważniejsze zmiany

 

  1. Sprawdziany zapowiadamy tydzień przed.
  2. Kartkówki zapowiadamy lekcję przed. (ich liczba w ciągu dnia nie jest ograniczona)
  3. Wszystkie sprawdziany, testy, kartkówki uczeń zabiera do domu i jego rodzice je przechowują.
  4. Obowiązek uzasadniania ocen, ustnie lub pisemnie (według zasad i wzoru).
  5. Każda niesatysfakcjonująca ocena (nawet 5) ze sprawdzianu może być poprawiona, w terminie 2 tygodni od oddania sprawdzianu. Ocena z poprawy istnieje obok poprawianej.
  6. Zmiana przy ocenie celującej

ocena

Procent opanowania wiadomości i umiejętności

1

Poniżej 35 %

2

35 % - 49 %

3

50 % - 74 %

4

75 % - 87 %

5

88 % - 97 %

6

98 % - 100 %

 

 

  1. Zmiany w ocenianiu I - III.
  2. Zmiany w ocenianiu wychowania fizycznego - przypadku wychowania fizycznego - także systematyczność udziału w zajęciach oraz aktywność ucznia w działaniach na rzecz sportu szkolnego i kultury fizycznej.
  3. Zmiana przy zwolnieniach z wychowania fizycznego

Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z wykonywania określonych ćwiczeń fizycznych na zajęciach wychowania fizycznego, na podstawie opinii o ograniczonych możliwościach wykonywania przez ucznia  tych ćwiczeń wydanej przez lekarza, na czas określony w tej opinii.

Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z realizacji zajęć wychowania fizycznego lub zajęć komputerowych, na podstawie opinii o braku możliwości uczestniczenia ucznia w tych zajęciach wydanej przez lekarza, na czas określony w tej opinii.

Jeżeli okres zwolnienia ucznia z realizacji zajęć uniemożliwia ustalenie śródrocznej lub rocznej oceny, w dokumentacji przebiegu nauczania zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się „zwolniony" albo „zwolniona".

 

 

 

Rozdział 1 Wymagania i zasady oceniania

 

§ 2

 

 

1.    Dla pełnego, obiektywnego postrzegania ucznia nauczyciel ocenia:

1)    prace pisemne - zapowiedziane (testy, sprawdziany, kartkówki - z trzech ostatnich lekcji, prace klasowe, wypracowania itp.) - z jednej pracy pisemnej można wystawić jedną ocenę,

2)    zadania domowe,

3)    odpowiedzi ustne,

4)    aktywność i zaangażowanie na lekcji,

5)    wykonywanie ćwiczeń praktycznych,

6)    pracę w grupach,

7)    wysokie wyniki w konkursach przedmiotowych i zawodach sportowych.

  1. Prace pisemne obejmujące szerszy zakres materiału np. dział, rozdział, nauczyciel zapowiada z tygodniowym wyprzedzeniem.

Ustalając terminy sprawdzianów  nauczyciele powinni przestrzegać zasady: jedna praca dziennie, nie więcej niż trzy w tygodniu.

  1. Kartkówkę zapowiada się przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Kartkówki są odpowiednikiem ustnej odpowiedzi, dlatego ich liczba w danym dniu nie jest ograniczona.

 

 

Rozdział 2 Informowanie o wynikach nauczania

 

§ 3

 

1.    Nauczyciel przekazuje uczniom i jego rodzicom informacje o postępach i trudnościach ucznia w nauce oraz o wystawianych śródrocznych ocenach zgodnie z zasadami przyjętymi w szkole:

1)      na zebraniach, spotkaniach i konsultacjach z wychowawcami i nauczycielami prowadzącymi poszczególne zajęcia edukacyjne,

3)    uczniowie zabierają przeanalizowane prace pisemne do domu i przekazują rodzicom/prawnym opiekunom,

4)    prace pisemne są przechowywane przez uczniów i ich rodziców/prawnych opiekunów.

 

§ 3 a. sposób uzasadniania ocen

 

  1. Nauczyciel  ustnie na zajęciach lekcyjnych uzasadnia uczniowi ustalone oceny bieżące, śródroczne, roczne i końcowe.

 

  1. Dodatkowo na prośbę rodzica (prawnego opiekuna) nauczyciel jest zobowiązany ustnie uzasadnić ustalone oceny bieżące, śródroczne, roczne i końcowe w terminach z nim ustalonych.

 

  1. Uzasadnienie oceny bieżącej obejmuje odniesienie się do wcześniej ustalonych i znanych uczniowi kryteriów (oczekiwań) wobec jego pracy, wypowiedzi lub innej aktywności oraz wskazanie:

a)    co uczeń zrobił dobrze,

b)  co uczeń ma poprawić,

c)  w jaki sposób uczeń ma poprawić ocenę,

d)  jak ma pracować dalej, czyli sformułowanie wskazówek do dalszego rozwoju.

 

  1. Uzasadnienie oceny śródrocznej, rocznej i końcowej  obejmuje odniesienie się do wcześniej ustalonych i znanych uczniowi kryteriów na uzyskanie poszczególnych ocen oraz wskazanie:

e)    jakie wymagania podstawy programowej uczeń opanował,

f)   jakie wymagania podstawy programowej musi jeszcze opanować,

 

  1. Jeśli uczeń lub rodzic (prawny opiekun) uzna uzasadnienie za niewystarczające, może złożyć pisemny wniosek do nauczyciela o sporządzenie uzasadnienia oceny na piśmie. Nauczyciel sporządza uzasadnienie w terminie siedmiu dni od dnia złożenia wniosku. Pisemne uzasadnienie oceny obejmuje wskazania, wymienione w ust. 3 lub 4.  Pisemne uzasadnienie nauczyciel przedmiotu składa w sekretariacie szkoły. Uzasadnienie zostaje przekazane wnioskodawcy w terminie 3 dni.

 

 

 

§ 3b.Sposób udostępniania do wglądu, uczniowi i jego rodzicom, dokumentacji dotyczącej egzaminu klasyfikacyjnego, egzaminu poprawkowego, zastrzeżeń wobec rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych lub zachowania oraz innej dokumentacji dotyczącej oceniania ucznia.

  1. Na pisemny wniosek rodzica (opiekuna prawnego) lub ucznia dyrektor szkoły  udostępnia do wglądu dokumentację dotyczącą egzaminu klasyfikacyjnego, poprawkowego lub  dokumentację dotyczącą zastrzeżeń, o których mowa w § 26   oraz inną dokumentację dotyczącą oceniania ucznia w terminie i miejscu wspólnie ustalonym.

 

  1.  Udostępnianie odbywa się w obecności dyrektora lub osoby przez niego upoważnionej. Uczeń lub rodzic (opiekun prawny) ma prawo do uzyskania uzasadnienia oceny ustalonej w wyniku egzaminu klasyfikacyjnego i poprawkowego oraz do dodatkowych wyjaśnień związanych ze strukturą  testu wykorzystanego do egzaminów i sposobem oceniania pracy ucznia. Uczeń lub rodzic (opiekun prawny) może sporządzać  notatki, odpisy lub kopie. 

 

  1. Dokumentacji dotyczącej egzaminu klasyfikacyjnego, egzaminu poprawkowego, zastrzeżeń wobec rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych lub zachowania oraz innej dokumentacji dotyczącej oceniania ucznia nie można wynosić poza teren szkoły.

 

Rozdział 3 Poprawa ocen ze sprawdzianów i prac pisemnych

 

§ 4

1.    Uczniowie mają możliwość poprawienia niesatysfakcjonującej oceny ze sprawdzianu lub pracy klasowej.

2.    Ocenę można poprawić w terminie wyznaczonym przez nauczyciela, (w ciągu dwóch tygodni od poinformowania ucznia o ocenie).

3.  Ocena z poprawy istnieje obok pierwszej oceny.

 

Rozdział 5 Skala ocen i kryteria oceniania

 

§ 7

 

 

 

  1. Śródroczne i roczne klasyfikowanie w klasach I -III odbywa się według zasad:

1)    Edukacja wczesnoszkolna - ocena opisowa.

2)    Religia/etyka - ocena cyfrowa.

3)    Język angielski - ocena opisowa według wzoru:

 

Imię i nazwisko ucznia

 

Opanował (a) ............................................................1) umiejętność mówienia, czytania i pisania w języku angielskim w zakresie poznanego słownictwa.

1) poniżej oczekiwań, zgodnie z oczekiwaniami, poniżej oczekiwań.

1.a bieżące ocenianie w klasach  I - III - odbywa się według zasad:

Opanowanie poszczególnych umiejętności opisuje poniższy wzór:

poniżej oczekiwań, zgodnie z oczekiwaniami, poniżej oczekiwań

 

  § 7 a.

1.    Ustne uzasadnienie bieżącej  oceny opisowej zawiera cztery elementy:

1)    mocne strony pracy lub wypowiedzi,

2)    to, co uczeń ma poprawić,

3)    wyjaśnienie, jak uczeń powinien poprawić pracę,

4)    wskazówkę, jak powinien uczyć się dalej.

 

2.    Ocena opisowa ustna przekazywana jest na zajęciach lekcyjnych i może przybrać krótszą formę, może wskazywać tylko mocne strony pracy i to, co uczeń ma poprawić.

 

3.    Ocena opisowa pisemna może pojawić się także w krótszych formach, np. może przybrać formę tabelaryczną, graficzną.

 

4.    Śródroczna i roczna ocena opisowa pojawia się u każdego ucznia 2 razy w roku. Jest dokumentowana w elektronicznym dzienniku lekcyjnym. Nauczyciel sporządza ocenę w formie elektronicznej, drukuje, podpisuje i przekazuje uczniowi i jego rodzicom (prawnym opiekunom).

ocena

Procent opanowania wiadomości i umiejętności

1

Poniżej 35 %

2

35 % - 49 %

3

50 % - 74 %

4

75 % - 87 %

5

88 % - 97 %

6

98 % - 100 %

 

 

 

Rozdział 6 Kryteria ocen z wychowania fizycznego, zajęć technicznych, muzyki, plastyki.

 

§ 12

Ustalając ocenę z wychowania fizycznego, zajęć technicznych, plastyki i muzyki, nauczyciel w szczególności bierze pod uwagę wysiłek wkładany przez ucznia w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć a w przypadku wychowania fizycznego - także systematyczność udziału w zajęciach oraz aktywność ucznia w działaniach na rzecz sportu szkolnego i kultury fizycznej.

Rozdział 7 Zwolnienie ucznia z zajęć edukacyjnych

 

§ 13

1.  Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z wykonywania określonych ćwiczeń fizycznych na zajęciach wychowania fizycznego, na podstawie opinii o ograniczonych możliwościach wykonywania przez ucznia  tych ćwiczeń wydanej przez lekarza, na czas określony w tej opinii.

2. Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z realizacji zajęć wychowania fizycznego lub zajęć komputerowych, na podstawie opinii o braku możliwości uczestniczenia ucznia w tych zajęciach wydanej przez lekarza, na czas określony w tej opinii.

3. Jeżeli okres zwolnienia ucznia z realizacji zajęć uniemożliwia ustalenie śródrocznej lub rocznej oceny, w dokumentacji przebiegu nauczania zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się „zwolniony" albo „zwolniona".

 

Rozdział 10 Promowanie uczniów

 

§ 16

1.      Uczniowie uzyskują promocję do klasy programowo wyższej jeśli z wszystkich zajęć obowiązkowych otrzymają oceny wyższe od niedostatecznej. (z zastrzeżeniem  ust.6)

2.      Na wniosek rodziców (opiekunów prawnych) i po uzyskaniu zgody wychowawcy klasy lub na wniosek wychowawcy klasy i po uzyskaniu zgody rodziców (opiekunów prawnych) rada pedagogiczna może postanowić o promowaniu ucznia klasy I i II szkoły podstawowej do klasy programowo wyższej również w ciągu roku szkolnego, jeżeli poziom rozwoju i osiągnięć ucznia rokuje opanowanie w jednym roku szkolnym treści nauczania przewidzianych w programie nauczania dwóch klas.

3.      W wyjątkowych przypadkach, uzasadnionych poziomem rozwoju i osiągnięć ucznia w danym roku szkolnym lub stanem zdrowia ucznia rada pedagogiczna może postanowić o powtarzaniu klasy przez ucznia klasy I - III szkoły podstawowej na wniosek wychowawcy klasy oraz po zasięgnięciu opinii rodziców (opiekunów prawnych) lub na wniosek rodziców ucznia po zasięgnięciu opinii wychowawcy oddziału.

4.      Laureaci konkursów przedmiotowych o zasięgu wojewódzkim i  ponad wojewódzkim otrzymują z danych zajęć edukacyjnych celującą roczną (semestralną) ocenę klasyfikacyjną.

5.      Począwszy od klasy IV szkoły podstawowej, uczeń, który w wyniku klasyfikacji końcoworocznej uzyskał z obowiązkowych zajęć edukacyjnych, średnią ocen co najmniej 4,75 oraz co najmniej bardzo dobrą ocenę zachowania, otrzymuje świadectwo szkolne promocyjne stwierdzające uzyskanie promocji do klasy programowo wyższej z wyróżnieniem.

5a. uczeń, dla którego nie wystawia się oceny zachowania otrzymuje świadectwo z wyróżnieniem za średnią ocen co najmniej 4,75.

6.      Uwzględniając możliwości edukacyjne ucznia, rada pedagogiczna może jeden raz w ciągu danego etapu edukacyjnego promować do klasy programowo wyższej ucznia, który nie zdał egzaminu poprawkowego z jednych obowiązkowych zajęć edukacyjnych, pod warunkiem, że te zajęcia edukacyjne są zgodnie ze szkolnym planem nauczania, realizowane w klasie programowo wyższej.

7.      O promowaniu do klasy programowo wyższej ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym postanawia rada pedagogiczna, uwzględniając ustalenia zawarte w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym.

8.      O ukończeniu szkoły przez ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym postanawia rada pedagogiczna, uwzględniając ustalenia zawarte w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym.

 

Rozdział 14 Tryb odwoławczy - zastrzeżenia

 

§ 26

 

1.    Uczeń lub jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą zgłosić do dyrektora szkoły zastrzeżenia, jeżeli uznają, że roczna ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna ocena zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny. Zastrzeżenia mogą być zgłoszone w terminie do  dwóch dni roboczych po zakończeniu rocznych zajęć edukacyjnych.

 

Z wyrazami szacunku

Ewa Budzyńska

 

 

 

 

 

 

Życzenia z okazji Nowego Roku Szkolnego

dodano: 2015-09-01

Z okazji inauguracji roku szkolnego 2015/2016 życzę Uczniom, Ich Rodzicom, Nauczycielom oraz wszystkim Pracownikom Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza sukcesów, przyjemności i satysfakcji z wszystkich działań związanych z edukacją.

                                               Z wyrazami szacunku

                                               Ewa Budzyńska

Rozpoczęcie roku szkolnego

dodano: 2015-08-26

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016 odbędzie się 1 września 2015 r. o godz. 9.00

Serdecznie zapraszamy!

Projekt: Wczesnoszkolne Innowacje.

dodano: 2015-07-09

Realizacja projektu Wczesnoszkolne Innowacje.
W roku szkolnym 2014 - 2015 w Województwie Wielkopolskim realizowano projekt edukacyjny „Wczesnoszkolne Innowacje", który wdrożył Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka Jakość Systemu Oświaty; Działanie 3.3. Poprawa jakości Kształcenia; Poddziałanie 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
Projekt ten jest dedykowany Zespołowi Szkół Nr 5 w Poznaniu,
Zespołowi Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi nr 2 w Poznaniu, Zespołowi Szkół w Siekierkach Wielkich, Zespołowi Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu. W sumie pracowało w nim 14nauczycieli.
Głównym celem, który wyznaczyli autorzy i organizatorzy było wprowadzenie alternatywnej oferty materiałów programowych dla klas I-III, pozwalającej na nowatorskie ujęcie edukacji wczesnoszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem personalizacji wiedzy i umiejętności .
Program odpowiada zapisom Podstawy Programowej Kształcenia Ogólnego. Jest dostosowany do potrzeb i możliwości dziecka, sześcio i siedmioletniego. Autorki Teresa Janicka Panek i Katarzyna Jadczak zbudowały go z zamysłem propagowania wśród nauczycieli różnorodnych rozwiązań metodycznych.
Nauczyciele, z pełna świadomością, wykorzystywali te materiały, które pozwalały na wzbogacenie zajęć, szczególnie chętnie proponowali uczniom karty pracy, udział w grze dydaktycznej czy elementy skryptu dla ucznia. Dzieci przyjmowały te propozycje z ciekawością i entuzjazmem. Na uwagę zasługuje fakt, że nauczyciele, choć przystąpili do projektu dobrowolnie, to nie zawsze oceniali pozytywnie jego wartość merytoryczną. Byli krytyczni, co znaczy, że rzetelnie analizowali dedykowane do użytku materiały. W kwartalnych raportach wskazywali niedoskonałości i błędy, na które napotykali w realizacji.
Efektem wielkiego zaangażowania nauczycieli w bieżącą ocenę i korektę, możliwe było takie dopracowanie produktów, że wydają się one w chwili obecnej szyte na miarę dla odbiorców edukacji wczesnoszkolnej.
W skład pakietu wchodzą: scenariusze zajęć, karty pracy dla uczniów, skrypt dla ucznia, zeszyt ćwiczeń dla ucznia, ćwiczenia z edukacji komputerowej, gra dydaktyczna, poradnik metodyczny dla nauczyciela, animacje o charakterze edukacyjnym, karty ewaluacji ćwiczenia dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, skrypty dla nauczycieli.
Projekt „Wczesnoszkolne Innowacje" miał na celu stworzenie innowacyjnego programu nauczania uwzględniającego potrzeby odbiorców, realizujących szersze aspiracje edukacyjne. Wydaje się, że przy dużym udziale nauczycieli i dyrektorów szkół, zamierzone cele zostały zrealizowane.
Katarzyna Sołtysiak

 

 

Biedronki nad morzem - „Zielona Szkoła" - Międzywodzie - 2015

dodano: 2015-06-23

Biedronki nad morzem - „Zielona Szkoła" - Międzywodzie - 2015


Czekaliśmy na ten wyjazd trzy lata, ale było warto!
8 czerwca wyruszyliśmy nad morze. Podczas pierwszego postoju w Nowinach Wielkich stanęliśmy oko w oko z dinozaurami w Parku Dinozaurów, a nieco później w „małpim gaju" w Klinisku doskonaliliśmy naszą i tak już wspaniałą sprawność fizyczną. Późnym popołudniem dotarliśmy do Międzywodzia, gdzie zamieszkaliśmy w domu wypoczynkowym „Międzycechowy".
Przez pięć dni zwiedziliśmy prawie każdy centymetr wybrzeża do Świnoujścia do Niechorza.
Zdobyliśmy dwie latarnie: w Niechorzu i najwyższą na polskim wybrzeżu w Świnoujściu (68 m). Zaliczyliśmy wszystkie najwyższe klify i wzniesienia: Górę Gosań, Piaskową Górę i wzgórze Zielonka.
Podziwialiśmy uroki i osobliwości Wolińskiego Parku Narodowego na czele z Turkusowym Jeziorem i uroki najpiękniejszych nadmorskich miast i miasteczek: Międzyzdrojów, Świnoujścia, Niechorza, Rewala, Dziwnowa, Dziwnówka i Trzęsacza. Zwiedziliśmy tez przepiękny Kamień Pomorski z unikatowym na skale światową wirydarzem.
Przeszliśmy kilometry plażą, wdychaliśmy zdrowe morskie powietrze, zbieraliśmy muszelki, karmiliśmy mewy , podziwialiśmy piękne widoki i jeszcze piękniejsze zachody słońca .
Codziennie czas nam umilały jakieś niespodzianki i atrakcje: rejs promem, ognisko, dyskoteka, lody, gofry, szalone zakupy, przekąska w Mac Donaldzie, gry i zabawy na plaży.
No i oczywiście odrobinkę uczyliśmy się - zielona bo zielona, ale w końcu szkoła!
Wyjazd był wspaniały , ale oczywiście za krótki!
Żałujcie , że nie byliście z nami - było super!!!

 

 

Informacja dla rodziców przyszłych pierwszoklasistów i wychowanków oddziałów przedszkolnych

dodano: 2015-06-23

Szanowni Państwo

Cały czas trwała rekrutacja do przyszłorocznych klas pierwszych i oddziałów przedszkolnych. Czekaliśmy na ostateczne informacje z Poradni Psychologiczno-pedagogicznej w sprawie ewentualnych odroczeń naszych uczniów.

Do piątku nie było wiadomo czy w przyszłym roku funkcjonować będą dwa czy trzy oddziały klas pierwszych. Dziś wiadomo, że będą trzy klasy pierwsze i dwa oddziały przedszkolne.

Spotkanie rodziców i dzieci przyszłorocznych klas pierwszych z wychowawcami odbędzie się 27 sierpnia (czwartek) o godz. 17.00. W tym samym terminie z wychowawcami spotkają się rodzice i dzieci przyszłorocznych oddziałów przedszkolnych. Zapraszamy.

W najbliższym czasie otrzymacie Państwo pisemną informację, do której klasy lub oddziału przedszkolnego uczęszczać będzie dziecko.

Przypominam, że rodzice nie kupują podręczników.


Z wyrazami szacunku

Ewa Budzyńska


Dzień Sportu w Jedynce

dodano: 2015-06-22

Dzień Sportu w Jedynce.
Skakać, biegać, piłkę odbijać i w wyścigach wygrywać. Takim hasłem można podsumować Dzień Sportu, który odbył się w puszczykowskiej Jedynce. Uczniowie klas IV - VI zmagali się tego dnia w Sali gimnastycznie w przeróżnych dyscyplinach sportowych. Pani Lucyna Dydzińska i pan Wiesław Bartkowiak zorganizowali wymarzony dzień dla wszystkich dzieciaków. Zabawy było co niemiara, a zdrowa rywalizacja wzmagała zaangażowanie sportowców. Choć wyniki były różne wszyscy okazali się być wygranymi, a każdy z uczestników został nagrodzony za wytrwałość i zaangażowanie.
Marta Madaj

Dzień języka angielskiego

dodano: 2015-06-22

Hello Jedynko!
Hello, how are you? To przywitanie w języku angielskim rozbrzmiewało w piątek w naszej szkole. A jak brzmiała odpowiedz... w Jedynce always allright. Wszystko to z powodu Dnia Języka Angielskiego jaki został zorganizowany w SP1. Uczniowie klas IV - VI przygotowali prezentacje multimedialne związane z krajami anglojęzycznymi, ich flagi i symbole narodowe. Każda z klas miała również za zadanie przedstawić scenkę sytuacyjną w języku angielskim. Kolejno przedstawienia przenosiły nas do restauracji, banku czy fryzjera. Pod czujnym okiem Pań Agaty Bobrowskiej i Magdaleny Durek oraz osobistej ochrony w naszej szkole pojawiła się i sama Królowa Angielska =) . To był ciekawy dzień, bogaty w nowe doświadczenia, przepełniony językiem angielskim i mnóstwem udanej zabawy.
Marta Madaj

dotyczy podręczników

dodano: 2015-06-19

Plakat informacyjny